loading...

روانشناسی روزانه

قطع مصرف داروی آسنترا و عوارض آن سلام، دختری ۳۸ ساله هستم و متاسفانه به دلیل مشکل خود ارضایی با مراجعه به مشاوره و در نهایت روانپزشک مجبور به استفاده از قرص آسنترا 

قطع مصرف داروی آسنترا و ارتباط آن با خودارضایی

هدایت جامع بازدید : 53 چهارشنبه 27 آذر 1398 : 8:52 نظرات (0)

قطع مصرف داروی آسنترا و عوارض آن

سلام، دختری ۳۸ ساله هستم و متاسفانه به دلیل مشکل خود ارضایی با مراجعه به مشاوره و در نهایت روانپزشک مجبور به استفاده از قرص آسنترا ۱۰۰ شدم.

یعنی یک قرص با دوز ۱۰۰ صبح و یک قرص شب استفاده می کردم.

بعد از ۸ ماه استفاده کمی بهبود پیدا کردم و بعد از مطالعه و فکر کردن به این نتیجه رسیدم که قرص رو کنار بزارم.

البته الان خوبم و باشگاه ثبت نام کردم.

سوالم این هست که بعد از قطع قرص بدن درد شدیدی دارم و همچنین فشار خونم مدام بالا میره و همچنین چشم و سر درد بدی دارم ! آیا اینها از عوارض قطع قرص می باشد؟

چه کارهایی باید انجام بدم و چه مدت این عوارض طول می کشه؟

لازم به ذکر است که حدود ۴۰ روز هستش که قرص ها رو قطع کردم! خواهش می کنم کمک کنید که چیکار کنم؟

چون خیلی اذیت میشم. چون شغلم هم حسابداری هستش چشم درد و سردرد امانم رو بریده؟

پاسخ به پرسش درباره قطع مصرف داروی آسنترا

سلام دوست عزیز، وقت به خیر.

قرص آسنترا یک داروی ضد افسردگی میباشد که دارای اثرات بسیاری بر بدن بوده و در شرایط گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد.

این دارو در موارد همچون کاهش اضطراب، تشویش، تغییر در نحوه خواب و حتی میزان اشتها مورد استفاده قرار میگیرد.

که نتیجه کلی آن تغییر در نوع رفتار شما میباشد.

دارویی که شما مصرف کردید دارای دوز بالایی بوده و با توجه به مدت زمان طولانی مصرف آسنترا (هشت ماهی که ذکر کردین) حتی بعد از قطع مصرف داروی آسنترا اثرات آن بر بدن شما باقی مانده و ایجاد وابستگی گردیده است.

داروی آسنترا (سرترالین) ایجاد خواب آلودگی میکند پس به یاد داشته باشید در رانندگی و انجام کارهای پر دقت مثل شغل شما (حسابداری) ایجاد اختلال میکنند که این تاثیرات به خصوص بعد از قطع استفاده بیشتر نمود میکنند.

اثرات آسنترا بر بدن

یکی از اثرات این دارو کاهش میل جنسی میباشد که بسته به شرایط فیزیکی افراد میتواند کم و یا زیاد باشد. اما در مورد موضوع خودارضایی.

دوست عزیز و گرامی ترک خود ارضایی دارای راه های بسیار زیادی میباشد که میتوان بدون مصرف دارو انجام شود.

خود ارضایی بیشتر از نیاز جنسی و فیزیکی بدن به موضوع روانی و حالات روحی بر میگردد.

قویا توصیه میشود مقاله راه های ترک خودارضایی را مطالعه و به دقت به راه های بیان شده در آن عمل کنید تا بدون شک نتیجه مورد نظرتان را دریافت کنید.

یک بازنگری نیاز است

همیشه خاطرتان باشد که برای ترک عادتی ناپسند باید رفتاری پسندیده جایگزین شود.

دوست عزیز شما فردی ۳۸ ساله هستید و میبایست با روی آوردن به رابطه جنسی ایمن و سالم خود ارضایی را برای همیشه ترک کنید.

فرق خودارضایی و رابطه جنسی بسیار زیاد میباشد و نباید در تعریف آنها اشتباه کنید.

برای کسب تجربه جدید و البته ایمن نترسید و با استفاده از خرد بهترین گزینه را انتخاب کنید.

لینک مطلب : قطع مصرف داروی آسنترا 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوست عزیز من هدایت نام دارم و قصد دارم در این وبلاگ به مطالب روانشناسی و سلامت ذهن بپردازیم تا همگی در مسیر درست زندگی قرار داشته باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 2,231
  • بازدید کلی : 7,829