loading...

روانشناسی روزانه

پرسش هایی که در این مطلب سایت ویکی روان به آنها پاسخ داده می شود. آیا رابطه از پشت باعث حاملگی می شود؟ آیا بارداری از پشت امکان پذیر است؟ امکان بارداری از پشت وجود دارد؟ رابطه از پشت باعث باردار

آیا رابطه از پشت باعث حاملگی می شود؟

هدایت جامع بازدید : 31 چهارشنبه 07 اسفند 1398 : 11:54 نظرات (0)

پرسش هایی که در این مطلب سایت ویکی روان به آنها پاسخ داده می شود.

  • آیا رابطه از پشت باعث حاملگی می شود؟
  • آیا بارداری از پشت امکان پذیر است؟
  • امکان بارداری از پشت وجود دارد؟
  • رابطه از پشت باعث بارداری میشود؟
  • امکان باردار شدن از پشت هست
  • احتمال بارداری از طریق رابطه مقعدی
  • رابطه مقعدی و درصد بارداری

آیا رابطه از پشت باعث حاملگی می شود؟

شاید این سوال خیلی به روانشناسی و روانپزشکی مربوط نباشد اما می تواند پرسش دیگران هم باشد.

پس از جنبه های مختلف به آن می پردازیم تا رفع سوال شود.

پرسش در مورد رابطه مقعدی و بارداری از پشت

سلام،

من دختری ۲۲ ساله هستم که حدود دو ساله نامزد کردم و با نامزدم ارتباط جنسی برقرار کردم.

رابطه ما اول به صورت بسیار سطحی بود اما نامزدم مدام از من رابطه های جدی تر می خواست.

اما با مخالف من هیچ وقت سراغ رابطه واژنی نرفتیم اما با اصرار زیادی نامزدم و به خاطر علاقه شدیدی که بهش دارم راضی به رابطه از پشت شدم.

بماند که انجام این رابطه چقدر برای هر دوی ما سخت بود اما در هر صورت رابطه برقرار شد اما ایشون تمام منی را در من تخلیه کردند.

ایا امکان بارداری از طریق رابطه مقعدی وجود دارد؟

سوالم از شما اینه که:

  • آیا رابطه از پشت باعث حاملگی می شود؟ و باید کار خاصی مثل خوردن قرص های ضد بارداری انجام بدم یا نه؟

  • موضوع بارداری از پشت حقیقت داره یا نه؟

  • شنیدم حامله شدن از پشت امکان دارد آیا درسته؟

اصلا نمی خوام تو دوران نامزدی باردار بشم و استرس زیادی دارم.

لطف کنید کمکم کنید

ممنون از سایت خوبتون ویکی روان

پاسخ تیم مشاور ویکی روان به رابطه از پشت و بارداری

سلام دوست عزیزم،

ممنون که با سایت خودتون همراه هستین.

در سایت ویکی روان از ما در مورد بارداری از طریق رابطه جنسی مقعدی زیاد سوال می شود.

احتمال بارداری در سکس از مقعد | رابطه مقعدی باعث حاملگی میشود ؟

در انسان هدف از رابطه جنسی همیشه بارداری و تولید مثل نیست.

بلکه ارضای میل جنسی و رسیدن به رضایت جنسی هدف اصلی رابطه جنسی است

چرا که انسان می تواند هر زمان برای تولید مثل خود اقدام کند و از این جهت در محدودیت قرار ندارد.

به طور طبیعی واژن زن با دریافت و انتقال اسپرم مردانه به رحم زمینه بارداری را فراهم می کند.

به همین دلیل است که رحم تنها راه باردار شدن در خانم ها می باشد.

می پرسید آیا رابطه از پشت باعث حاملگی می شود؟ باید بگوییم خبر، بارداری از پشت طی سکس مقعدی امکان پذیر نیست.

پیشنهاد می کنیم مقاله معنی رابطه جنسی چیست را در ویکی روان مطالعه کنید

احتمال حاملگی از پشت و رابطه مقعدی

از طرفی رابطه جنسی مقعدی که قبلا در مطلبی جداگانه در سایت روانشناسی ویکی روان به بررسی تمام جنبه های آن پرداخته ایم امکان باردار شدن خانم ها را غیر ممکن می کند.

دلیل این امر این است که مقعد با واژن و رحم خانم ها در ارتباط نمی باشد.

با این حال بسیاری از مردم نگران احتمال حاملگی از پشت هستند که اصلا جای بحث هم ندارد.

 

احتمال بارداری از طریق رابطه دهانی

رابطه جنسی دهانی هم به بارداری خانم ها منجر نمی شود پس از این جهت نگرانی نداشته باشید.

پیشنهاد می کنیم رابطه جنسی در دوران نامزدی را در حد بسیار کم و فقط در اندازه لمس کردن نگه دارید.

البته بحث رابطه جنسی در دوران عقد کاملا متفاوت است، چون در عقد، دختر و پسر زن و شوهر رسمی همدیگر هستند.

منبع : آیا رابطه از پشت باعث حاملگی می شود؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوست عزیز من هدایت نام دارم و قصد دارم در این وبلاگ به مطالب روانشناسی و سلامت ذهن بپردازیم تا همگی در مسیر درست زندگی قرار داشته باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 2,201
  • بازدید کلی : 7,799